Ghid complet pentru nunta la Daimon Events

De ce Daimon Events este cea mai buna optiune pentru tine?

  • Locatie fermecatoare, in mijlocul naturii, Parcul Tineretului
  • Acces facil in centrul Bucurestiului
  • Bucatarie proprie si meniu personalizat
  • Degustarea meniului
  • Event planner dedicat inclus in cost
  • 6 saloane de evenimente cu deschidere la piscina exterioara sau terasa proprie
  • Decor inclus si aranjamente florale
  • Echipa cu experienta si profesionalism, sef de sala pe toata durata evenimentului
  • Camera miri pentru pregatire si odihna
  • Parcare generoasa pentru invitati

Cele mai frecvente intrebari despre nunta la daimon events

Salon Gala – 140-300 persoane-cu deschidere la piscina exterioara
Salon Laguna – 130-250 persoane- cu deschidere la piscina exterioara
Salon Boho – 100-130 persoane- cu deschidere la piscina exterioara
Salon Allure – 80-100 persoane-cu deschidere la gradina
Salon Trattoria – 50-70 persoane-cu deschidere la gradina
Salon Bistro – 40-60 persoane- cu deschidere la piscina exterioara

Da, fiecare salon are zona lounge, terasa sau piscina.

  • Consultanta dedicata & event planner
  • Degustarea meniului
  • Aranjamente florale (inclusiv prezidiu)
  • Mese cocktail pentru lounge
  • Vesela, tacamuri si pahare
  • Personal complet (ospatari, barmani, sef de sala,personal curatenie)
  • Camera  pentru miri
  • Parcare generoasa

Preturile variaza in functie de detalii – discutam impreuna varianta potrivita pentru tine.

Da! Bucatar-sef de elita, mancare proaspata gatita in ziua evenimentului.

Da, gratuita pentru miri

Da! Puteti alege preparate din diverse variante de meniu pentru a crea combinatia perfecta care sa se potriveasca gusturilor si preferintelor dumneavoastra.

Se pot adauga pana la 5% meniuri extra, fata de numarul final confirmat.

Da, avem optiuni personalizate.

Meniurile pentru staff  pot fi personalizate in functie de cerintele band-ului sau staff-ului tehnic: puteti alege varianta meniului complet sau a meniului cu 2 feluri de mancare (ex: starter si fel principal).

Da, meniu vegan

Da, acestea includ aperitivul si felul principal.

Nu, servirea bauturilor se face exclusiv la pahar.

Da, artificiile pot fi lansate in jurul piscinei,doar cu pirotehnistul autorizat al locatiei noastre.

Doar in aer liber, conform normelor ISU.

1 ospatar la 15 persoane, 1 manager eveniment, 1 sef de sala, 1-3 barmani (in functie de numarul invitatilor).

Petrecerea are o durata de 9 ore – 8 ore standard, plus 1 ora cadou din partea locatiei. Timpul se calculeaza din momentul inceperii efective a evenimentului si este alocat si pentru pachetul de open bar ales.

Extinderea duratei se poate discuta in prealabil, dar, din experienta, cele 9 ore incluse sunt, de regula, suficiente pentru desfasurarea unui eveniment reusit.

Nu, se poate colabora cu orice furnizor preferat, cu exceptia serviciilor de mancare si open bar, care sunt asigurate intern.

Da, oferim o lista de parteneri de incredere.

Da, este posibil! Este important ca produsele sa fie insotite de certificate de conformitate, pentru a respecta normele de siguranta alimentara.

Avans: 2000 euro (1 transa la semnare)
Diferenta – de achitat la finalul evenimentului in functie de conditiile contractuale.

Se pot discuta ajustari in functie de ceea ce s-a stabilit in contract. Totusi, pentru buna organizare, numarul final al meniurilor trebuie confirmat cu 10 zile inainte de eveniment si nu mai poate fi redus dupa aceasta data.

Nu! Nu percepem taxa de locatie sau alte costuri ascunse. Doar 10% remiza pentru personal.

  1. Semanarea contractului si programarea degustarii meniului
  2. Cu 3 saptamani inainte: stabilirea detaliilor finale
  3. Cu 10 zile inainte: confirmarea meniurilor & planul salii
  4. În ziua nuntii: setup complet & coordonare furnizori
  5. În timpul evenimentului: Va bucurati de nunta visurilor voastre!

Ce spun clientii nostri

“Am ales Salonul Gala pentru petrecerea noastra de nunta (peste 200 de persoane) si a fost, fara exagerare, una dintre cele mai bune decizii pe care le-am luat in organizarea evenimentului.” 
Placeholder Image
Adelina Trascau
“Ireprosabil, de la primul contact cu ei pana la ultimele detalii, nunta noastra a fost mai faina de cat ne asteptam ♥️”
Placeholder Image
Teodora Mocanu
“Am organizat un eveniment reusit intr-un timp record . Echipa Daimon Events a raspuns prompt la toate cererile noastre si ne-a ajutat la fiecare pas. Mancarea, bautura si mai ales servirea TOP!”
Placeholder Image
Delia Ionescu
“Am avut evenimentul in salonul Boho si totul a fost foarte bine. Mancarea buna, servirea excelenta, localul avand o atmosfera aparte. Atat pe parcursul planificarii evenimentului cat si in seara respectiva am avut parte de multa sustinere si ajutor la fiecare pas. “
Placeholder Image
Ramona Stanciu

Completeaza formularul pentru a primi oferta personalizata

Servicii complete pentru o zi perfecta

Alegand Daimon Events, alegi mai mult decat o locatie de nunta; alegi un cadru de poveste, unde fiecare colt este gandit pentru a crea amintiri magice, care vor ramane vesnic in inima ta si a celor dragi.